söndag 6 februari 2011

Vackra bilder

Att fånga en känsla med kamera är en konst i sig. Jag har verkligen inte ärvt just den talangen. Men jag tycker att det är roligt att fotografera och har ambition att lära mig mer. Som tur är kan jag få lite hjälp av min lillasyster L som är ett självlärt proffs. Om du vill se hennes talang kan du titta här.

Några andra som också är riktiga proffs är de fotografer som får äran att ställa ut på Fotografiska museet. Jag gjorde mitt första besök där för några månader sedan och det var ingen besvikelse! En upplevelse utöver det vanliga! Med mig hem kom bland annat den här fina bilden. Ögonblicklig kärlek för mig. Om jag bara kunde bestämma mig var den skall vara...






















Foto Linda Lund

Nu, ut i det fantastiska vädret! Trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar